Träning

 2011-01-20   23:26:20
Har lyckats tränat tre gånger den här veckan :) Var ju som sagt iväg på vattenaerobics med Erika i måndags.
Sen igår va ja o E iväg på Zumba och idag var vi på afropowerdance, vcar även ut och gick 1½ timme med Linnéa idag :)

Blev ganska besviken igår på zumban, hade ganska höga förväntningar på det men var inte alls så roligt som jag hade hoppats på. Hade nog varit roligare om dom hade gått igenom stegen lite innan så man hade en aning om va man skulle göra..

Men blev däremot överraskad av afropowerdancen ikväll, det var riktigt roligt. Inte alls så svåra rörelser och det var verkligen träning för HELA kroppen :) Så det har jag bokat två nya pass nästa vecka :D

Näe nu ska jag gå och kika lite tv med älskling innan det är dags för sängen så jag orkar leka med L o N imorrn :)

God natt

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback