Jobb...

 2011-12-12   22:43:53
Har varit väldigt mycket jobb den senaste tiden..
Förra veckan blev det lite dubbel jobb då jag körde tidningar på natten och va på heden några timmar på dagen..
Imorgon börjar jag på en ny jobbvecka, jobbar varje dag fram tills på måndag nästa vecka då jag går av jouren :)
Känns underbart skönt att veta vad man ska göra. Och sen sitter det inte helt fel när lönen kommer i januari :)
Men det gör mig absolut inget alls att jobba så mycket som jag gjort nu eftersom jag tycker om mitt jobb så mycket!
Jag verkligen stortivs där!

Näe nu ska jag göra lite nytta innan det är dags att hoppa ner i sängen...

Kommentarer
emma
kul att du får jobba! Å att man sen trivs bra gör ju inte saken sämre :-)
 2011-12-13    20:46:37 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback