Torsdag

 2011-01-27   10:56:36
Har hunnit med lite den här veckan iaf :) I måndags var det som vanligt träning som stod på schemat, vattenaerobic fick även med oss mamma :)

I tisdags fyllde Tobias år så då var vi självklart dit och gratta han :) Passade även på att mysa lite bebis också :D
När vi kom hem kom även Erika hit då jag lovade henne att Hans skulle bjuda på middag som tack för att hon hjälpte mig med veden :D Blev såklart kortspel och massa prat sen på kvällen.

Just ja jag var även upp till arbetsförmedlingen eftersom jag absolut var tvungen att komma upp till en av handläggarna där, men när jag kom dit var hon tydligen ledig :S Inte första gången det händer, dom kan väll se till att boka in en när dom är där eller meddela att dom inte kommer och man får en ny dag....

Igår var det iag dags för träningen igen :) Afropowerdance som stod på schemat, var lite rörelser med den här gången som jag inte klarade :/ Mina knän tyckte inte om att man skulle hoppa upp och ner flera gånger i rad :(

Näe nu ska jag slänga i mig lite frukost sen sätta igång och ringa lite samtal :)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback