Söndag

 2011-01-09   23:45:51
Vaknade halv tio idag och började fundera vara jag låg i soffan. Skulle gå till sängen i natt men somnade framför beck ist :p typ tio min efter att jag hade vaknat kom svärfar och gjorde mig sällskap framför tvn. Medans jag fixade kaffe passade han på att byta program, pippi på rymmen dög inte åt han. Istället blev det skidor fram till tolv. Vid ett följde jag med älskling till bollnäs. Han skulle jobba så tänkte att jag passar på att lämna in min dator eftersom den vägrade starta idag. Men dom vägrade ta emot den, skulle få betala 800-900 för att dom skulle fixa den. Enbart för att jag har windows7 istället för vista, så fruktansvärt irriterande. Inte första gången dom vägrar ta in den på lagning! Åkte till Erika istället och drog med henne ut på promenad i typ två timmar. Efter det följde Linnéa med mig Fanny hem en sväng. Åkte tillbaka till bollnäs vid sju så då tog jag och Linnéa med oss svante och dina på promenad i över en timme. Så ikväll har jag, fanny och svante varit helt döda. Nu blir det till att hänga lite tvätt, plocka ur och i diskmaskinen sen en dusch innan de är dags för sängen. Ska försöka komma upp i tid imorrn, ska ut och gå med Rossie sen på kvällen blir det afrodans med Erika :) god natt!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback