Måndag

 2011-01-17   22:18:24
Nu har det blivit ett uppehåll i skrivandet igen.. Kan ju dra lite om vad som hänt iallafall :) Skulle ju vart och tränat afrikansk dans med Erika förra måndagen, det blev inget eftersom jag somna på soffan vid tre och vakna inte förrns vid sju :(
På tisdagen blev det en sväng till arbetsförmedlingen sen brunch med Mia på stan, kikade även runt lite i affärerna medans vi vänta på att klockan skulle närma sig ett. Då drog jag iväg på en timmes massage, var hur underbart som hellst! Sen drog jag med mig Erika hem för jag skulle ha ENJO-visning här hemma :)

Onsdagen och Torsdag var Erika ut till mig och prata massa skit, titta på tv och spela kort :)

På fredagen blev det en sväng till Arboga med Erika, Tessan och Leif. T o L skulle kika på en bil så jag fick vara chaufför ner dit åt dom :) På vägen hem åkte jag och E via Virsbo och svängde så klart in till Farmor och sa hej eftersom det va nästan ett år sen jag träffa henne sist, träffade även Kalle (farbror) så vi prata lite skit oh fikade med dom innan vi fortsatte hem.

På lördagen blev det en sväng till Kilafors och byta bil med lillebror sen låg ja bara och slötitta på tv eftersom ja skulle jobba på natten.

Igår när jag vakna så var Maggan och Pontus här så vi kika lite tv och prata sen åkte jag och Hans till Kilafors och gratta lillebror som blev 20år igår..

Idag när ja lämna Hans på jobbet så åkte jag och hämta upp Erika och släpa med henne hem. Så vi käka lite brunch sen tog vi en 40min promenad och stannade hos Dan och Maggan och drack kaffe innan vi gick hem o spela massa kort :) Nu ikväll var vi duktiga och drog iväg på vattenaerobics, så fruktansvärt jobbigt när man höll på men så underbart skönt nu efteråt :)

På onsdag ska vi iväg på ett Zumba pass :) Så då får vi se hur jag lyckas få ihop det eftersom jag har noll kordinationsförmåga :(

Näe nu ska jag kika runt lite på datorn innan det är dags för sängen...

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback