Måndag

 2011-01-31   14:40:41
Lyckades hålla mig vaken igår kväll o kika på I rymden finns inga känslor. Helt klart en film jag kan se fler gånger :) Efter filmen blev det en dusch sen krypa ned i en renbäddad säng <3

Idag blev det sovmorgon till tio, blev lite slötittande på tv innan jag tog tag i röran i köket.. Nu är svärfar här så vi har kört upp lite vägar med skotern så dom kan börja hugga ner lite träd snart. Har hunnit tagit ner ett nu men blir nog en paus för dom om en stund eftersom jag ska börja med maten. Sen får dom allt stanna in och ta en kopp kaffe på maten också eftersom jag slängt ihop en kladdkaka :)

Näe nu ska börja med maten och slänga i en maskin med tvätt innan berget blir alldeles för högt..

Kommentarer
Bettan
Men visst var det en härlig film!
 2011-02-15    10:58:33 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback