Helgen

 2011-01-24   00:55:05
I fredags skulle jag åkt lite pulka med Lukas och Natalie men eftersom det var så kallt strunta vi i det. Var hem till syster iaf en sväng på förmiddagen och prata lite skit. Sen vid två åkte jag till Bollnäs och hämta Erika, drog hem och körde en massa ved. Tack så underbart för hjälpen! På kvällen blev det massa kort och skit prat :)

Igår var det mest till att ta det lugnt, eller vi bjöd upp Dan och Amanda på sen lunch :) Sen vid sju åkte vi till spicey cow och käka med Joan, Anna, Stina och Johan eftersom Joan blev gammal ;) Åkte hem vid nio för Hans kände sig inge pigg och jag skulle upp och jobba sen.

Idag har det inte alls hänt så mycket, somna vid typ halv elva sen sov jag till fem :P Åkte till Kilafors och handla lite snabbt sen har Erika spenderat hela kvällen med mig. Kikat lite tv, spelat kort, pratat massa skit och sen var hon snäll och hjälpte mig med berg av tvätt :) Jag tycker att det inte finns nå tråkigare än att vika ihop kläderna och lägga in dom i garderoberna så det hjälpte hon till med :D

Näe nu ska jag plocka ur diskmaskinen innan jag lägger mig..

God natt

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback