Fredag

 2011-01-30   19:50:41
I fredags var det ganska lugnt för min del, var upp till Bollnäs och hämta min dator som varit på lagning. Självklart så hade dom inte fixat det jag sa till om, kan fortfarande inte gå ut på internet med den :(

När jag väl kom hem blev det lite städningen och matlagning eftersom jag hade bjudit hit Maggan på Tacos :) Fixade även lite efterätt som vi åt medans vi kikade film. Kollade såklart på handbolls matchen också, passade även på att ha lite fotvård på Maggan då eftersom jag hade lovat henne det :)

Senare kikade även Erika förbi och spenderade kvällen med mig :)

Kommentarer
emma
3 gånger sen får man häva köpet!!
 2011-01-31    10:19:31   http://www.hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback