Undra om man ska orka...

 2010-09-22   09:49:18
åka upp till sporthallen och simma lite nu direkt på morgonen.. Skulle vara skönt att ha det gjrot så slipper man senare idag.. Försöker få tag på Linda nu för att se om hon är vaken och ska med :)

För övrigt är det helt underbart väder idag, lite kallt men solen skiner ialla fall från en blå himmel :)

Igår blev det ju som sagt vattengympa med mamma, tror jag skippar tisdagar på det i fortsättningen. VarMisstänkte att det bara skulle vara tanter där och det var de och inget tempo alls. Så får bli måndagar och torsdagar ist :)
Eftersom det inte kändes som man gjorde något igår så tvingade jag med mig Linda ut på en promenad i drygt en timme. Så underbart skönt det kändes sen när man kom hem :)

Näe stoppa i mig lite frukost nu sen tvinga med Linda att simma :D

Kommentarer
Sandra
Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)
 2010-09-22    10:00:34   http://sandraorrebro.blogg.se/
Linda
Japps, skickar lösen när det är dags :)
 2010-10-07    09:25:09 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback