Ja jag vet...

 2010-09-13   18:49:46
jag är kass på att uppdatera :P Men har inte haft nå att skriva om känns det som.
I fredags när jag äntligen var ledig så blev det en sväng till Bollnäs. Drog med Tessan och solade lite och sen blev det chicago och vänd tia med henne och Linnéa. Klockan var nog närmare ett innan jag kom hem :p

På lördagen var det till att kliva upp strax före nio för då var det dax för marknad i Hudik med Elin, Emma, Fredrik och barnen. Mysigt att komma iväg på en marknad man inte varit på förr. Blev lite smått och gott handlat, ett par leggings, ett linne, korv, 14 par strumopor och fem klockor :)

Igår var det mest bara lugnt sov lääänge sen blev det en tur i skogen med mamma och pappa :)

Idag blev det en sväng till Bollnäs på morron sen vidare till Kilafors och plocka upp Fredrik och grabbarna.. Åkte hem hit fika och laga lite lunch. Emma kom förbi en sväng så vi tog en liten promenad i skogen innan det var dax för fika igen och sen för dom att åka hem..

Nu har jag nyss kommit hem från mamma o pappa, tvingade dom att bjuda på middag när jag var dit och lämna bilstolar :p

Näe om man kanske skulle ta en liten dans med snabeldraken innan det blir allt för mycket bra på tv :)
Haha jag duschade Gösta igår :P


Peltis idag :)


Mina klockor jag köpte :)



Älskling och Gösta myser framför en film <3

Kommentarer
Annki
Ja jag bor ju rätt öde tycker många, men med hundarna och hästarna och barn måste man hela tiden hålla koll på vägen mellan hus och stall. Har ju en unghund och har jag inte fullkoll på henne händer det att hon springer ner till vägen om någon går förbi, och det uppskattas inte av alla då hon är en skällig typ med :s Aldrig kan man vara nöjd ;)
 2010-09-20    10:27:38   http://annkis.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback