Tisdag

 2010-03-30   23:49:51
Eller nja snart är det onsdag :P Inte alls vart nå pigg idag, mått illa och varit yr. Så dagen idag har spenderats i sängen. Eller vaqr iväg till Kilafors en sväng ikväll sen iväg till Bollnäs och handla lite och nu har jag hur mycket överskotts energi som helst :P

Så blir till att städa undan lite här hemma nu innan det är dags för sängen igen. Slipper jag kliva upp tidigt imorrn och städa utan behöver bara baka lite då :)

I Februari var jag och Erika iväg på modellcasting för Donna, och i fredags fick jag ett mail om jag var uttagen :) Sp nu ska man tydligen leka modell för en dag :p haha.. 

Näe som sagt nu blir det skruva upp musiken och städa lite :)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback