Testar mobil blogga

 2010-12-01   22:41:06
Eller iofs jag är ju ute på internet via telefon, så de är ju som att sitta vid datorn. Försökte via sms nyss men de gick inte alls, jag som är för oteknisk :p vart ganska lugnt senaste dagarna iaf. Var upp till arbetsförmedlingen igår och fick besked om att jag slipper ut på kurser och sånt fram till 11januari :) skönt att slippa åka till bollnäs varje dag. Blir till att jobba sju nätter nu iaf :) kan behövas att få in lite extra pengar, iofs får jag dom inte förns i januari men dom behövs alltid. Nu ikväll blev de en sväng till Hå och julmarknaden där. Fick med mig Hans, mamma och pappa :) var riktigt mysigt, fanns lite saker man ville köpa men eftersom ekonomin sa nej, blev de en sockerskål som Hans tjatat om i nästan ett år, sen blev de en liten påse som luktar lavendel som Hans tjatat också ville ha, blev även en krans att hänga på dörren :) Och jag fick krimskrams av mamma och pappa, eller de är en glasgrej som jag har hänger i ena fönstret i hallen. Får knäppa ett kort imorrn så ni förstår va jag menar. Imorrn blir de nog en sväng till bollnäs igen, hämtade ut min dator från lagning på elgiganten i måndags. Var överlycklig att ha dator igen efter ha vart utan en månad. Men den lyckan var kortvarig eftersom den vägrar att ta internet via sladd och vi inte har trådlös router. Så var in igår och sa till men killen där verkade inte fatta va jag sa utan sa bara att de funka på deras trådlösa. Så ska ta med mig Hans dit eftersom dom inte lyssna på mig. Näe nu blir de vila en stund så jag orkar upp i natt :)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback