Sova vad är det?

 2010-12-04   19:45:00
Ja just nu skulle jag behöva sova hur länge som hellst. Är hur trött som hellst men så fort jag lägger mig blir jag klarvaken och kan absolut inte sova. Jobbat sen torsdag morron nu och varje dag när jag försökt att sova så har nån ringt vid elva, har det inte varit min telefon så har det varit Hans telefon. Dom som alltid är tyst till efter ett annars tycker ja.. Men men blir till att slå av ljudet på båda på måndag så jag får sova läääänge då :) Ska ju och jobba i natt igen som vanligt på lördagarna, så är väll klar runt nio imorrn då blir det hem och vila en liten stund för vid 12-1 ska jag med Maggan till Kilafors och på skyltsöndagen :)

Näe nu ska jag ta en kopp kaffe sen krypa ned bredvid älskligen i soffan och hoppas på att det blir lite sömn innan klockan ringer i natt igen...

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback