Helgen

 2010-12-19   19:15:13
Har varit riktigt lugn och skön.. I fredags var jag upp till Bollnäs och fick en halvtimmes massage var hur underbart som hellst, ska iväg igen den 27 :) Sen på kvällen var det bara lugnt eftersom jag skulle iväg och jobba på natten.

Igår blev det sovmorgon till halv tre :p Sen fick jag lite bråttom eftersom jag skulle till Kilafors och lämna lite saker sen vidare till Bollnäs för att handla och lämna jobbnyckel..
Vid sextiden kom Lars och Linda hit så vi slängde ihop lite tacos och käka efter det blev det lite kortspel, frågespel och playstation. Blev även några cider och öl eftersom jag för ovanlighetens skull var ledig en lördag :)

Idag blev det åter igen sovmorgon fast bara till tolv idag :) Dom andra hade klivit upp lite tidigare så det var bara för mig att gå till ett dukat frukostbord :D Sen blev det lite slapp framför tvn innan vi drog igång med middagen innan det var dags för finalen i handboll.. Har även hunnit med att göra misslyckad knäck idag :P

Näe nu ska jag låta min undebara sambo få sätta sig vid datorn ett tag så ska jag åter inte soffläge

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback