Har ingen känsel

 2010-12-07   18:02:37
i min vänstra hand idag :/ Har varit bort domnad i den nästan hela dagen. Så fruktansvärt drygt att inte kunna använda den som man ska..

Inte gjort så mycket idag mest suttit framför dator och nördat, ska väll försöka fixa lite mat om en stund och sen blir det sova eftersom sotaren väckte mig idag :(

Igår blev det iaf en promenad med Linnéa, tror vi var ute och gick en och en halv timme :D Sen när jag kom hem hade älskling fixat i ordning ett bad till mig :) Inte det lättaste att få ihop ett bad för oss, för vi får bara ca 120liter varm vatten när vi eldar, så han hade hela vedspisen full i kastruller för att få ihop vatten åt mig :)

Näe nu ska ja ta mig till Kilafors sen blir det mat o sova :)

Kommentarer
emma
de va snällt av honom att skopa ihop ett bad åt dig :-)
 2010-12-07    20:59:43   http://www.hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback