Söndag

 2010-08-08   23:35:45
Har vart ganska fullt upp i helgen.

Fredag:30års fest för Maria

Lördag: Min kära moster klippte mej lite, direkt efter det blev det upp till Flugbo. Där var det tremänningsträff för Hans så vi blev några stycken som åt och drack gott och prata massa skit :) Vid tio drog jag och Hans vidare mot Kilafors för att hämta upp mamma, pappa, Bettan, Pelle, Elin och Hultan för att sen forsätta mot Bollnäs, Parken och Björn Rosenström.

Idag: Vaknade vid elva av att Stefan kom med traktorn och vedmaskinen. Hoppa upp ur i sängen i lite smått panik av att han var här och bara jag hemma. Efter ett snabbt samtal till Hans som var på jobbet så var Mats, Pontus och Björn här för att hjälpa till med veden. Fick undan bra mycket av den och imorrn kommer mamma och pappa hit och hjälper oss med att stapla den.
Var in till Bollnäs vid sextiden för att handla hem lite mat till alla djuren, hämtade även med mej Erika hem.
Så nu ikväll har det blivit några rundor chicago och vänd tia. Nyss kommit hem efter att ha skjutsat Erika till bollnäs igen och snott lite kattburar så jag kan frakta hundarna imorrn :P

Näe nu blir det läsa lite bloggar sen sova så man orkar upp imorrn då det blir besök hos vetrinären med valparna och direkt efter det arbetsförmedlingen..

God natt

Kommentarer
Mamma
Veden staplad och klar. Hör av dej när det är dax igen.
 2010-08-10    21:59:39 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback