Söndag

 2010-08-22   18:18:11
Riktigt trött och seg idag, blev inge sova igår innan jobbet.. Och sov typ fem timmar igår morse, och idag blev det inte mer än fyra timmar innan det var dax att kliva upp igen.. Ska försöka orkar plocka undan lite iaf, ser ut som sju svåra år i sovrummet/vardagsrummet :/

Idag fick "Laban" flytta :) Skönt att det bara är fyra valpar kvar nu. Imorrn eller tisdag flyttar ev en av tikarna också. Känns riktigt skönt att dom börjar flytta nu :) Ska tömma kameran nån dag nu bara jag orkar ta upp min dator, tänkte slänga in lite bilder på mina sötnosar :)

Fick även lite besök av mina systrar +barn idag. Blev lite fika sen en promenad i skogen :) Hittade hela tre kantareller :P Tänkte att jag ska kika efter lite flera sen när jag tar min promenad med Rossie :)

Näe försöka ta tag i städningen medans man har lite ork iaf...

Kommentarer
Erika
Skönt att ni får iväg dom :)
 2010-08-22    19:18:24 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback