Onsdag

 2010-08-11   21:20:11
Dagen idag har äntligen varit hyfsat lugn.. Började med att jag klev upp typ halv elva :P Fixade ut alla hundarna städade i "hund"rummet, fixade frukost till hjärtat.
Sen blev det en sväng till Bollnäs för att lämna tillbaka lite kattburar till Erika, följde även med henne och A-K till BollnäsBostäder och hjälpte Erika välja tapeter till sin lgh..

Tog en sväng förbi Kilafors på vägen hem o tänkte kika in till syster E och hälsa på men hon va i Bollnäs med mamma så det blev hem o kika film en stund ist :p

Hann nästan se klart hela filmen innan det var dax att fixa mat eftersom Emma, Fredrik och barnen skulle komma hit o äta o Fredrik skulle ta en titt på min dator..

Mamma och Pappa kom upp idag igen o hjälpte till att fixa med veden :) Får se om dom kikar upp imorrn igen och hjälper till lite mera :) Man är ju inte så jätte pigg dagen efter man har hållt på, är öm i princip hela kroppen :/

Näe nu ska jag ta och gå ner till Hjärtat mitt och svärfar och kolla slutet på matchen mellan Sverige-Skottland, sen blir det sängen så man kommer upp i tid imorrn..

God natt

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback