Lördag

 2010-08-14   15:54:42
Fick sovmorgon idag, riktigt skönt att slippa kliva upp och ut med hundarna :) Inte det lättaste att gå ut med 8 hundar på morgonen.. Fast iofs så springer sju av dom löst, och hellst runt benen på en om Fanny är för långt bort :P

Blev på bättre humör igår iaf :) Lillebror var hit och fika sen skjutsade jag hem Tobbe och stressade hem igen eftersom Erika och Christoffer var här :) Killarna hittade ganska snabbt ett gemensamt ämne att prata om, nämligen dataspel ;) Så jag och Erika kunde prata lite skit utan att behöva oroa oss för att killarna inte alls tyckte om varandra :P Blev lite fika igår och en massa kortspel, blev lite chicago, plump och tecken som man inte spelat sen typ högstadiet! Var tvungen att googla på hur man spelade det.. hahaha...
Tror klockan blev två innan vi slutade spela kort och det blev sängen, riktigt mysigt var det så det får vi göra om snart!

Inte alls hänt mycket idag, mest bara tagit det lugnt. Svärfar, Maggan och Marianne var hit och fikade lite tidigare och pratade lite skit. Och nu snart ska jag nog åka ner på ICA en sväng och handla sen hem till Mamma och Pappa och byta bil..


Näe disskutera mat med hjärtat nu innan jag ska åka..

Kommentarer
Erika
Ja d e la tur jag fastnar för spelnördar;)hahaha
 2010-08-15    16:30:21 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback