Less är bara förnamnet...

 2010-08-19   02:00:33
på vad jag är just nu.. Kan nog räkna upp ett antal känslor jag har förtillfället men det blir bara långdraget..
Känns som att just när allt börjar flyta på någorlunda så är någon så snäll och sätter krokben och jag faller igen..

Var till Erika och hälsade på nu ikväll och glömde handväskan kvar i bilen.. Satt och spela kort och prata skit bra länge.. När jag kommer ut till bilen och ska åka hem tyckte jag passagerar rutan såg knepig ut så går runt bilen och tittar. Och JA rutan är krossad! Snott hela handväskan med plånbok, nycklar, kamera +allt annat smått och personligt man har i den. Ringde polisen och anmälde direkt sen hem till Hans som fick börja spärra bankkorten..


Så fruktansvärt förbannad och less på att folk inte kan ge fan i andras saker. Den/Dom som gjorde det har absolut ingen som hellst nytta av det dom tog. Enda dom kan ha nytta av är väll kameran sen är det bara saker jag har nytta av!


Näe orkar inte ens skriva mer nu blir bara arg ju mer jag tänker på det!

Sova nu så man orkar ringa en massa samtal imorrn!

Kommentarer
emma
förstår om du e less!! Fyfan.. ja de finns folk till allt.. speciellt på gärdet!
 2010-08-19    12:59:10   http://www.hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback