Fredag

 2010-08-20   16:49:15
I onsdag flyttade första valpen :) Skönt att man fått iväg en iaf. Nu är det bara fem kvar, någon som är sugen? ;)
Är inte så stor skillnad på fem eller sex valpar, bara en mindre att hålla koll på när man är ute med dom.
Fast det var lite knepigt första gången att bara räkna in dom till fem istället för sex stycken.

Igår fyllde min älskade mamma år, Grattis till henne!

Idag har det inte blivit så mycket gjort. Skjutsade Hans till jobbet, sen in till polisen och kollade om dom fått in nå av mina saker vilket dom inte hade :( Blev även en sväng till Vandra och få lite papper ifyllda så jag får lite pengar den här månaden :) Var in på Maja & Pluta också och köpte hundmat idag IGEN. GÅr hur mycket hundmat som hellst just nu! Ätit upp en 15kg säck på knappt två veckor :/  Blev en sväng till Kilafors efter det och prata lite med pappa. Han ringde även till skroten och fixa så jag får hämta en ny ruta där på måndag. TACK!

Sitter hemma nu och funderar på att värma lite mat innan jag ska skjutsa Dan och Maggan på surströmmingsskiva. Inte nå avundsjuk alls på dom :) Får se om det blir jag eller Hans som hämtar sen, beror på hur länge dom ska vara där eftersom jag ska ut och jobba i natt :D

Näe mat var de ja....

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback