Bakar

 2010-08-13   16:32:54
Skulle egentligen fixat med veden idag igen, men bakar ist :P

Var iväg till Djupa vid tolv-ett och hämta Tobbe. Hann bara vara här typ 30min sen drog han och Hans ner till Dan och skulle hjälpa han med ett tak.. Skulle enligt Hans ta max en timme, har vart där två nu :/ Så blir nog inte nå fixa med ved här idag :/ Men det skiter jag i för nu får han sköta det där själv. Har fixat och donat så vi fått hjälp nu flera dagar, men så fort jag inte tar tag i det blir det inget gjort så nu får Hans sköta det där själv!

Aja nu har ja avreagerat mig lite iaf :) Så till det att jag bakar just nu.. Tänkte vara duktig att slänga ihop en kladdkaka allt gick jätte bra tills ja titta till den nyss, insåg att jag hade tagit bakpulver istället för vaniljsocker :/ Så får se hur den kommer smaka annars får jag ner till Maggan och flörta till mig lite margarin så jag kan göra en ny tills Erika och Christoffer kommer ikväll :)

Aja nu ska jag gå och titta till mina cupcakes som förhoppningsvis blir bra iaf :)

Kommentarer
emma
haha jag hällde ner bakpulver i pannkakssmeten idag istället för vaniljsocker! kom på de efter första teskeden så jag hann fiska upp de som tur va :-)
 2010-08-13    21:26:54   http://www.hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback