Veckan som gått

 2008-09-16   21:51:21

Måndagen blev det en sväng till min bejbi o leka elektriker :P hjälpte henne o få upp en lampa i rummet :P haha..
stod o var typ livrädd att få en stöt :P

tisdagen spenderades med samma underbara människa :D vi var så duktiga o gick på vattengympa :)

Onsdagen lekte med samma igen :P haha sen på kvällen blev det utgång på Tranan.. inte mkt folk men hade skapligt kul ändå :) med rätt människor är allt kul :)

tosdagen skulle jag vara duktig o gå på vattengympa men hade skallevärk o stannade hem o passade systers ungar en sväng :)

fredagen blev det passa barn en sväng igen.. :)

lördagen och söndagen spenderades hemma hos mamma o pappa

måndag jobbade på café sen blev det bollnäs o träffa erika som fyllde år.. Grattis stumpan!

Idag blev det jobb på café senså nu ikväll har jag bakat piroger :) så nu ska ja smaska i mig några o kika film :D

och just ja körde tidningar nästan hela förra veckan :)














någon som vill ge mej massa pengar så ja kan dra långt härifrån? :P


Kommentarer
Linnéaaa
Klart jag ska på tranan! Det var längesen nu! :D
 2008-09-17    18:23:59 
Maria
Du är utmanad i min blogg.
 2008-09-19    17:34:37   http://www.familjenlinden.se/wp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback