Länge sen.. igen..

 2008-09-08   13:50:36

Hmm har nog inte hänt så mkt senaste tiden.. Eller jo numera är man nästan helt arbetslös :( Jobbar enbart lördag nätter :/  Typ sökt 100jobb senaste veckan, eller ja det känns som det iaf :P

Nämen berätta lite roligt ist :)

Fredagen blev det en tur till Bollnäs med mamma och pappa, var upp på kontoret och pratade lite sen blev det iväg o shoppa mat :P
Bror ringde på vägen hem och ville ha lite barnvakt så då lova ja o fixa det.. Väl hemma så var det bara börja med maten för ja hade lovat mamma det :P efter det blev det upp till broder o passa Savannah så Maria fick vila lite och broder klyva lite ved.. Sen kom min köra far och hämta mig, hann hem och skifta kläder lite snabbt sen var Madde och Rickard utanför för att hämta upp mig. Jag och Madde skulle upp till parken, fast först skulle vi till Erika och inspektera lite :P haha..
Parken sög som fan skit lite folk där och absolut inte värt pengarna.. Och tack Madde gumman för kvällen :D
 
Lördagen började med jobb på café sen när ja slutade bjöd mina flickor över mig på lite tacos. mums..
Käkade som sagt tacos, sen blev det film o massa mys :)
Sen blev det hem o sova lite för att kliva upp igen klockan två och åka iväg o jobba.. tror ja lyckades sova en timme innan ja skulle iväg :S
tror ja lyckades ganska bra med att köra iaf, det kändes som så iaf :)
hann sova typ 2timmar sen blev det iväg till café och jobba lite.. fick gå hem tidigare och det tackar jag Sara för.. för fy fan va trött ja var...
 
Idag blir det nog bara lugnt.. Sitter hemma och terroriserar mamma och pappa som vanligt nu.. Kanske kolla om mitt hjärta är hemma och åka och terrorisera henne sen :P

Och förresten tack syster för att du hjälper mej med tvätten! :P


Kommentarer
bettan
mmm... det kan man lugnt säga! Har snart tvättat upp hela din "lilla" tvätthög. Så nu får du masa dig hit och hämta lite...

 2008-09-08    20:39:02 
Elin
Nästan iaf ;)
 2008-09-09    10:09:36   http://elinbroden.blogg.se/
Erika
Säger bara rosa popcorn skål :O
 2008-09-10    12:40:57 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback