Länge sen igen...

 2008-05-08   07:18:10
var ett tag sen man skrev nu.. har ingen ork eller lust till det.. tänkte att ja kan ju skriva någon rad nu iaf eftersom ja ändå inte kan sova..

Förra veckan var ganska lugn gjorde inte alls så spec mkt.. Helgen blev det fika hos syster Bettan eftersom hon fyllde 25år :) så nu kommer nog 30års krisen snart :P Efter fikat där blev det Bollnäs en sväng o köpa nya skor sen hem o packa ihop lite saker.. Jag, Bumbe, syster och Fredrik skulle spendera lördagen och söndagen i Sthlm... skulle vart på en anställnings intervju men dom ringde när vi var i Stråtjära och tala om att dom hade tagit en annan tjej.. Men eftersom vi redan var på väg tyckte vi det var onödigt att vända :P
Vi tog in på ett hotell på söder sen tog vi en promenad in till city för att äta.. Var typ vid elva när vi var tillbaka till hotellet. Syster o Fredrik gjorde kväller och jag o Bumbe tog en promenad på drygt två timmar ute på söder :P
På vägen hem blev det ett stop i Uppsala för att handla åt pappa på biltema och äta lite på max :p

Måndagen var det bara lugnt var till bollnäs med mamma o pappa en sväng sen var vi till syster och fika lite eftersom Natalie fyllde 1år.. Tiden går så fruktansvärt fort, tycker det inte var länge sen hon var nyfödd..

Näe nu ska jag försöka hitta en TV och sen ringa syster och kolla vad hon ville igår när jag sov :P

Kommentarer
emma
ja du är lite småseg med att skriva tycker ja!! :-)
 2008-05-08    19:15:30 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback