Länge sen

 2008-03-16   10:37:01
Oj nu var det länge sen jag skrev, men jag har varken haft ork eller lust till det..
Har inte hänt så mkt den senaste tiden iaf..  Förra veckan va iaf hem till mamma o pappa på en scrap kurs som Maria hade fixat ihop. Var jätte roligt så nu blir det till att spara lite pengar så man kan köpa lite scrap grejor.. :D
Igår blev det film och spelkväll här hemma. Vi hade bjudit ner Erika och Andreas en sväng.. Så det blev lite geni som Erika vann :P Sen skulle naturligtvis killarna sitta och jämföra gubbar på WoW :/ Sen blev det en drös med WoW-filmer innan vi kunde börja titta på Solstorm.. Den var väl sådär, har ju sett bättre filmer iaf..

Näe nu vill hundarna ut och kissa så det är väl bäst jag fixar det så jag slipper torka golvet...

Kommentarer
Maria
Jasså, var inte Solstorm speciellt bra? Jag som nästan längtat efter att få se den. Vovve-pink på golvet är inte kul, hoppas du hann ut med dem *s*

Kram, kram /M
 2008-03-18    10:05:20   http://www.familjenlinden.se
emma
vadå sådär? jag tycker den e jättebraaaa! :-P
 2008-03-19    08:40:32   http://www.hansson-linden.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback