Krogen

 2008-03-23   03:13:50
Blev utgång för mig ikväll. Lyckades övertala Linnéa att följa med.. Eller ja övertala, jag fråga bara om hon ville med o det tyckte hon lät bra :D Väl uppe så höll hon knappt på att komma in för hon hade glömt legget hemma. Men jag lyckades övertala Nicklas att hon faktiskt var 18 så hon fick komma in.. Var skapligt mycke folk på krogen, och det blev en hel del dansande för oss.. Lyckades även komma ut med 900:- Hade tagit ut 500:- betala 360:- i inträde + garderob sen en del drinkar och öl.. så Kvällen var lyckad inne på Tranan iaf.. :D
Sen blev det helt plötsligt efterfest hos mig.. Så nu var det första gången man ställde sig och koka ägg kl 3 på natten :P haha aja nu ska ja äta lite o vara social med dom andra..

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback