Gävle

 2008-03-27   22:50:18
Vaknade vid nio i morse av att jag fick mess om att det var dags att kliva upp :p sen fem min senare kom lillesyster upp och sa till mig att vakna för att Tommy skulle ringa. Hann typ bara ner så ringde han och prata med mig om sjukskrivningen. Så den här veckan ut är jag sjukskriven helt sen från nästa vecka är jag sjukskriven till 50% ska bli skönt att komma ut och jobba lite och inte bara sitta hemma hela dagarna. Visst första 1-2 veckorna var det skönt så man fick ta igen sig och rå om sig själv, sen blev man bara less på att gå hemma hela dagarna och inte ha något att göra.
Men iaf idag blev det Gävle och Valbo med mamma,pappa och små syskonen. Surra runt lite på stan först sen blev det Valbo och IKEA :) kul att gå runt att kika lite. Fick ju lite koll på hur mycket pengar man måste spara undan så man har råd att köpa säng och soffa tills jag ska flytta igen. Fast måste iofs hitta ett jobb innan jag kan göra de, men man kan ju iaf försöka spara pengar så länge :) Blev att jag handlade idag, mitt stora inköp bestod av hårnålar för 20kr på H&M :P
Blev även en sväng till syster och Pelle eftersom Pelle fyllde halvvägs till 50 idag :P Grattis!
Hann i princip bara hem därifrån så messa Emilie och ville att jag skulle komma till Bollnäs en sväng. Så jag gick till syster och fjäska lite så jag låna deras bil och Fanny och åkte upp till Bollnäs, solade och var ute o promenerade med Emilie..
Har typ precis kommit hem och ska försöka sova lite så jag orkar springa lite med tidningar inatt..
Blir nog lite blogg imorn med..

God natt!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback