Trötter

 2007-11-16   22:11:00
Fick hjälp med att dela tidningarna nu i natt som var :D Tobbe hjälpte mig, Tack.
Vi var även ute och åkte en sväng innan vi började dela.. Var upp till Bollnäs och köpte cigg sen satt vi i Kilafors och vänta i typ evigheter innan tidningarna kom.
Sen blev det hem och sova en liten sväng innan man skjutsa älsklingen till jobbet.
Var med mamma o pappa o handla en sväng idag, tvinga dom även att bjuda mig på mat :P
Nyss kommit hem, har vart och tränat med Joan sen blev det till att skjutsa hem honom för hans bil blev lite demolerad :S  Tycker det är dags för han och skaffa glasögon nu eller att jag slutar åka bil med han. Det är andra gången som det händer något med den nu när jag åkt med :P
Aja krypa ner i soffan och kika lite film och sova :P




Bara en riktig vän ser dom osynliga tårarna

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback