Snöar

 2007-11-07   11:21:06
Nu snöar det ute igen :) Får hoppas att snön vill ligga kvar någon gång.. Eller ja i den låg ju kvar ett dygn i helgen :P Känns lite knöppt jag som hatar vinter och snö längtar till att snön ska få ligga kvar på marken. Fast iofs så är det ganska mysigt med snö :P

Igår blev det Bollnäs med Hans och syster.. Var hem till Hans farmor och hälsa på lite, blev lite fika senså hjälpa henne lite med datorn :D
Det blev även stan en sväng. Syster skulle handla lite kläder och jag och Hans skulle hämta Lucas..
Blev lite shopping för Hans med, han hitta en ryggsäck han tydligen ska ha när han ska ut i skogen :P

Kvällen tillbringades först framför en film med Lucas, Bortspolad har nog sett den typ 100ggr nu.. haha..
Emma kom och hämta Lucas så jag följde med dom till mamma o pappa en sväng. Sen drog jag, mamma och pappa med och Hans på promenad.. Har börjat blivit lite duktig nu iaf.. Försöker och gå en sväng varje dag nu..
Funderar på om jag ev ska iväg och gymma eller simma en sväng senare idag.. Får se om jag orkar :P

Näe väcka sötnosen och städa lite.. Känns som om det behövs om bovärden ska komma hit och fixa med lampkontakerna :P

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback