Sandviken

 2007-11-22   10:13:23
Igår gjorde vi en hel dag i Sandviken..
Björn och Stefan blev ett år äldre :P Stefan i tisdags och Björn igår..
Så först blev det en sväng hem till Josefin och Stefan och hälsade på lite.
Sen forsatte vi hem till Ingrid för att fira Björn där.. Blev tacos tårta och en massa prat :D
Man var alldeles slut i huvudet när vi skulle åka hem.. Hade lekt en massa med William,Birk och Jack..
Förstår om Josefin och Stefan tycker det är lite väl jobbigt ibland. Fast iofs så busar pojkarna på ännu mera när vi kommer eftersom vi träffar dom så sällan..
Näe äta frukost nu sen kolla om vi kan komma hem till mamma och pappa så Hans får se fotbollen han missa igår.. :P

Kommentarer
Maria
Hej du! Det var dåligt med kommentarer i den här bloggen. Så när jag nu hittat hit så tänker jag så klart visa att jag varit här å. Lägger en länk hit från vår sida så jag kan hålla koll på dig. /M
 2007-11-30    11:40:02   http://www.familjenlinden.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback