Nintendo Wii och Badtunna

 2007-11-18   00:28:34
Har haft em riktigt skön kväll.. Först blev det till att jag, älskligen och Joan stack hem till Emma och Fredrik och käka lite mat och prata lite.. Sen blev det lite bowling, boxning och tennis :D Killarna drog till Åsveden vid åtta för att kika fotboll med Hans pappa så det blev det syskon kväll ist för mig och Emma :P blev till att vi spela lite mario party + ett till spel som jag inte vet vad heter :P
Vid tio drog vi vidare till Bettan och Pelle för att bada lite tunna med dom..
Var så underbart skönt att hoppa ner där. Var alldeles lagomt varm. Fast efter ett tag blev det lite väl varmt..
Så nu sitter man hemma och väntar på att Hans ska komma hem så vi kan krypa ner i sängen och få sova en hel natt tillsammans.. Var evigheter sen sist känns det som.. Har jag vart ledig så har han jobbat och vise versa..
Men på tisdag delar jag tidnigarna för sista natten och det ska bli så fruktansvärt skönt..
Var lite fräck igår med, ringde upp till kontoret och prata till mig att få gå på julbord den 1/12 :) så det blir julbord den helgen plus att jag ska iväg helgen efter med Hans jobb :D
Näe nu ska jag ta och kika lite film innan älskligen kommer hem..



Hans du är den mest underbara som finns.
Älskar dig mer en någonting annat!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback