Jobb hela helgen

 2007-11-12   22:54:47
Har inte gjort mycket annat än att jobba och sovit hela helgen.. Känns ju meningsfullt.. :P
Igår blev det iaf iväg och fira lite pappor på farsdag.. Slutade jobba fyra så då var de bara hem och göra sig i ordning.. Skulle vara hemma hos min mamma o pappa till fem och käka.. sen blev det ut till Djupa en sväng och sen till Åsveden..
Sen efter allt kring åkande blev det äntligen till att sova.. Och det kan jag lova att jag gjorde efter allt jobb som hade varit i helgen.. Sov över ganska så rejält.. ska börja dela tidningarna tre på morgonen och vakna klockan sex när Hans klocka ringde.. :/ blev lite panik när jag insåg var klockan var.. Ringde och väckte mamma för att få lite hjälp med lägenheterna och pappa fick rycka in och dela villorna när han var klar med sin tidningsrunda.. sen blev det hällagården direkt efter det..
hade iaf tur och hade kort dag idag.. slutade elva så det blev och sova lite.. :P sen har jag enbart legat på soffan och slappat idag :) skönt som fan att inte behöva göra ett skit.. :D

Näe kika film med älsklingen och försöka sova lite innan man ska upp och jobba igen..





Hmm.. Varför har allt blivit så knepigt..
Kunde prata om prec allt förr..
Nu pratar vi knappt alls..
Kanske växt ifrån varandra känns iaf så..

Känns nästan bara jobbigt när man väl pratar.
Som om att man måste bara för att..
Men men inte gå och gräva ner sig för det.
Jag har alltid funnits där för dig.
Hur lite vi än pratar med varandra.
Hur illa du än har behandlat mig, jag har alltid funnits där om du behövt det.
Jag vet inte längre om jag finns där när du behöver det.
Känns som om det är dom ända gånger jag duger.
Fast det kan ju vara bra på ett sätt.
Det visar ju att du litar på mig.
Men man vill även finnas till även när det inte krisar och allt känns hopplöst.
Man vill även finnas där och dela glädjen.
Hur som helst.
Du betyder mycket och kommer ALLTID att göra det


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback