Helgen

 2007-11-05   17:48:05
Hmm skulle fösöka skriva här varje dag ja.. Men inte lyckas jag med det e :P haha som vanligt när jag sla försöka göra något.. :/
men iaf helgen blev det full rulle.. fredagen var jag iväg och klippte topparna lite sen blev det hem till lillesyster och gratta henne.. hann även med en promenad med Hans,Mamma o pappa innan det var dags att sova..

Lördagen känndes lite väl stressig, var med Lukas till barnens hus sen hem och lämna han och hämta Rossie.
Iväg till Djupa och lämnade henne till Tobbe och Hämtade Pontus hos en kompis. Pontus blev tvingade att sitta här hemma medans jag gjorde mej i ordning för kvällen. Skjutsade honom till Åsveden sen blev det Bollnäs och hem till Mia för min del.
Var förfest hos Mia tror vi vart typ 15pers där tillslut.. Var faktiskt kul fast den enda jag kände var Mia..haha..
Efter förfesten blev det Tranan, tyckte vi kom tidigt när vi var där fem min innan dom öppna men det var tur för det var en väldigt lång kö redan då..
Träffade en hel del folk inne på Tranan men tillslut blev det för mycket fokl där inne så jag och Linnéa traskade iväg med Brakko? till max och käka lite ist :D Sen kom min kära far och hämta mig så jag fick hem och sova lite..

Söndagen blev rättså lugn, var hem till mamma o pappa en sväng för min famor och faster car där och hälsa på lite. Så man måste ju passa på att kika dit och säga hej till dom. Sen blev det att vi skjutsade hem Tobbe till djupa och satt där en bra stund och bara prata massa strunt som vanligt..
Sen blev det mys.. Älskligen lagade jätte go mat och vi kika på film typ hela kvällen :D

Delade tidningar i natt.. Vaknade halv fem av att mamma ringde och väckte mig.. Hade lyckats sova över :(
Sen när jag kom hem blev det ett varmt bad efter att ha sprungit ute utan jacka. Sen skulle jag vila lite tills älsklingens klocka ringde men den hörde varken han eller ja så vi sov över imorse.. Fick lite väl bråttom för att hinna skjutsa han till jobbet..

Har även hunnit med Söderhamn med syster en sväng idag.. Vi hittade lite kläder som vi unnade oss... Fast iofs så är det inte ofta man hittar jeans för 100kr så då tyckte vi att vi kunde passa på att köpa ett varsit par..
Näe nu blir det film och sova innan jag ska dela tidningar och sen iväg till Hällagården och jobba..

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback