Update

 2009-01-27   20:26:59
Jobbade hela lördagen eller ja till fyra iaf :p sen hamna ja inne i city en sväng shoppade lite :p Sen bar det av hemåt för att göra sig i ordning för kvällen jag och Erika skulle ut och ta några cider/öl.. Så jag mötte upp Erika när hon sluta sen drog vi till henne så hon fick fixa till sig sen begav vi oss in mot medborgarplatsen för att möta upp Lina och Gavin på någon krog.. Jag och Erika fick bestäma vart vi skulle träffas så vi tog sista bästa krog :p haha... Åkte hem vid tjugo över två och jag tror aldrig jag varit med om en längre buss resa någon gång.. Den tog typ 40min men kändes betydligt längre eftersom jag var så otroligt kissnödig sista 20min :s Var nästan så jag kissa på mig så direkt jag kom av bussen var det att leta rätt på närmsta buske vilket inte var det lättaste :/ Kom hem välbehållen och med tömd urinblåsa :p Slocknade nog vid fyra tror ja :P

Söndagen vaknade jag vid tio och spenderade hela förmiddagen i soffan :p haha.. Sen tog jag mig i kragen och gick en promenad till outlet där det blev lite shopping :O  Sen somna jag nog vid sex på kvällen och vakna vid elva, plocka av mig jeans och tjocktröja och kröp ner under täcket istf att ligga under överkastet :p

Måndag igår och det betydde jobb för min del igen.. Blev överlycklig när jag kom till jobbet och såg att jag skulle sluta vid två, men det hela slutade med att jag inte kom iväg från jobbet förns nio på kvällen. Hade kört ihop sig lite så jag ställde upp och jobba ett extra pass.. :)

Idag har det också vart jobb på schemat.. Slutade vid tre och stressade som en tok för att hinna med tjugo i fyra pendeln. Men när jag väl kom till centralen var alla norrgående tåg inställda och dom hade inte den blekaste om när det skulle komma ersättningsbussar :s Så jag ringde till Totte och Sonja för att tala om att jag skulle bli sen hem, pga av tågen. Men det löste sig iaf för jag tog t-banan till Hjulsta och där hämta Totte mig :D Det tackar jag för :)
Har vart ner till centrum nu en sväng ikväll.. Köpte lite nya strumpor åt mig sen handla jag lite åt syster med :P



        

          
               




Näe nu ska jag röka sen krypa ner i sängen och glo på tv..


Bye!

Kommentarer
Anonym
Super niciga kläder:D
 2009-01-28    19:14:28 
Maria
Gillade dem 2 sista paren med skor mycket skarpt. Snygga.

/M
 2009-01-29    19:52:20   http://www.familjenlinden.se/wp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback