Torsdag

 2009-01-08   21:36:19

Har varit ledig idag med :) Så skönt att ha varit ledig två dagar :)

Gårdagen blev det som sagt city med Erika o kika runt lite.. Hitta en typ tunika jag köpte sen hitta jag även en tröja och en kjol som jag köpte :p Så plånboken började eka väldigt mycket då :s
Efter våran shopping tur så begav vi oss ut till söder för att gå på Rival och fika lite med Lina.. Satt där kanske en timme eller så och prata lite skit sen var Lina tvungen att hem o plugga.. Så jag och Erika åkte ut till Barkarby outlet och kika lite ist.. Sen blev det hem och dryga sig lite.. Kvällen slutade med att jag var uttråkad till max så jag tvinga Erika att komma in till city.. Vandra runt där en stund och prata massa skit sen hoppa vi på första bästa buss vi hitta och hamna ute vid universitetet, tog sen pendeln därifrån till Mörby (!?) fick nå tok ryck att vi skulle åka lite bara för skoj, gäller ju att utnyttja kortet :p Sen begav vi oss hemåt, och jag blev varken misshandlad,rånad eller våldtagen fast jag var helt själv :p

Idag vakna jag vid halv åtta och svor för mej själv över att jag inte kunde sova längre.. Klev iaf upp och upptäckte att Peter var här.. Så satt och prata lite skit med han och Totte en sväng.. Sen hamna jag framför datorn en stund :p
Blev även en sväng till nå ställe jag inte kommer ihåg va heter just nu :p Skulle iaf åka och dumpa lite fyrverkerier åt Roger.. Sen blev det hem och dryga en stund innan jag drog in till city och träffa Erika.. Kikade runt lite sen gick vi till Åhléns och fika typ 1½ timme :p haha.. Efter att ha ledsnat på stan drog vi hem hit och spela kort :)
Jag slapp förlora på plump iaf för det gjorde Erika :P Sen spela vi lite gurka och då var det Tottes tur att förlora och min tur att vinna :D Nyss stack Erika hem och det blir sov dags för mig snart om jag ska orka jobba imorrn :/


Näe nu väntar sängen så jag orkar upp imorrn..

Go'natt

 Erika på pendeln :p

       Elton ska ta undan Fannys matskål :)
 
 Innan jag blev brunnet igen :p





Kommentarer
Emilie
Ja det ska bli hemskt kul.. Vill du hänga på?? Erika kan också åka med om hon vill:D puss
 2009-01-18    14:08:06   http://emilieerikssons.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback