Skulle inte skada med en update! :P

 2009-01-19   18:52:30
Happ hänt sen sist då tro, ska försöka skriva ihop lite om va jag tror hänt sen sist iaf :p

9/1 Jobbade, sen på kvällen bar det iväg till Södertälje på fest :)
10/1 Vaknade tok sent på en jävligt obekväm soffa och bestämde mig för att det var dags för att åka hem o få i sig mat :p
Slappade på soffan resterande tid av dagen/kvällen.
11/1-13/1 Jobbade,sov och åt.. Typ så det såg ut dom dagarna..
Eller inte riktigt för den 13/1 tok stressa jag efter jobbet för att hinna ner till outlet och handla åt syster sen blev det snabbt hem och packa väskan för att sätta sig på tåget hem :)
Var hemma vid tio tiden var skit trött och mådde piss :S Johan var iaf snäll att skjutsa mig till Max så jag fick i mig lite mat eftersom jag inte hunnit äta på hela dagen :/
14/1 Åkte hem till Bettan och pussa lite på hennes småttingar innan vi två lämna ungarna hos mamma o pappa och åkte till Bollnäs en sväng.. Sprang runt lite på stan o kika present till lillebror.. Kvällen slutade i soffan med mina två sötnosar :D Hans kom ner med dom till mig vid typ tolv på natten !? hann iaf pussa lite på dom nu när jag var hemma.. :)
15/1 Var tyvär tvungen att ge mina sötnosar till Hans igen eftersom dom inte vill sitta själv i en lgh, och jag skulle upp på stan och fixa lite ärenden.. Var hem till syster på kvällen och passade hennes två busfrön :) Kvällen slutade tidigt eftersom jag var toktrött och somna nog vid halv elva
16/1 Lillebror fyllde 18år! Grattis till han! :p
17/1 Gjorde typ inte ett skit på hela dagen, kvällen slutade iaf med utgång med mina bröder, Pelle och Hultan..
För mig och Lillebror slutade kvällen vid tolv för då hade min bror fått i sig en för mkt och jag tyckte det var så enormt tråkigt så jag drog hem med han då..
18/1 Gårdagen spenderades med att slappa i sängen till typ ett sen var jag tvungen att åka och hämta ut min tågbiljett.. :/
Begav mig sen hem till mamma o pappa där dagen spenderades med att busa med Lukas och Nattis :)
VId halv fem så promenerade jag,mamma, lukas och nattis ner till station där det var julgransplundring :p
Efter det var det i princip bara hem och packa väskan för att sen sätta sig på tåget ner till Sthlm igen...

Idag har det varit jobb hela dagen :) Skönt att jobba igen :p  näe nu ska jag ut o promenera lite innan det är dags för sängen :P

Bye

Kommentarer
Bettan
Du jobbar väl bara och sliter nu igen... När tänker du komma hem nästa gång då?
 2009-01-21    20:08:08 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback