Ny vecka

 2009-01-05   19:07:43
Gårdagen börja inte så vidare. Vaknade typ fem min innan bussen skulle gå. Så det var bara slänga på sig kläder och stoppa i borste, tandborste och tandkräm i väskan och springa till bussen för att sen göra sig i ordning på jobbet :/
Men gick bra iaf hann ju i tid och det som var huvudsaken.. Jobbade till typ fyra igår så jag lyckades vara hemma till fem :D Blev till att äta nästan direkt, käkad pannkakor och bacon :)

Idag hade jag iaf sovmorgon :D Hur underbart som hellst att få sova till sex en morgon :) Sen jobbade jag bara till tolv, så var hemma igen vid ett :)
Satt och prata lite skit med Totte och Sonja innan vi skjutsa Sonja till jobbet. Hämtade upp Kjelle på vägen hem, var iväg och shoppa lite mat sen väl hemma blev det kortspel :) Hör och häpna jag förlora inte :D Var Totte som fick den äran idag :P haha.. Sen lyckades jag och Totte koka ihop en korvgryta som faktiskt gick att äta :)
Näe nu ska jag nog gå o däcka framför tv'n så jag orkar upp till fem imorrn igen :/


Bye

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback