Ledig

 2009-01-23   18:30:29

Varit ledig hela dagen och det behövdes.. Var skit trött igår så jag somna på soffan igår och sov väll i typ tre timmar innan jag gick till sängen :p Sen vakna man halv sju i morse :s Inte så kul men bara pallra sig upp så man inte sover bort hela dagen...

Åkte in till city idag och tänkte shoppa lite kläder men hitta fan inte skit jag ville ha :/ Så jag åkte hem tomhänt och åt en klämma till lunch med Totte ist :)
Sen snodde jag bilen och drog ner till outlet där jag hitta ett par byxor och två par trosor, hann även in och kika på en telefon sen var jag tvungen att skjutsa Roger och sen lämna bilen till Totte så han fick hämta Sonja..
Släpade med Totte till NetOnNet sen och köpte en ny mobil :) Sen släppte han av mig vid centrum så jag sprang runt o kika lite där med, hittade inget spec där heller.. Eller jo jag köpte ett varsitt klädesplagg till små flickorna :D


 På Emilies begäran lägger jag upp en bild på mina inköp


     



Näe nu ska jag gå upp och laga lite mat :)


Kommentarer
Bettan
Snygga bilder.. haha
 2009-01-23    20:37:11 
Emilie
AAh vilka snygga:) härligt härligt..
 2009-01-24    09:27:32   http://emilieerikssons.blogg.se/
Emma
fasiken va tjusig hon va nattis :-)
 2009-01-24    13:45:25   http://hansson-linden.se/WP
Maria
Ha, ha... vilka miner både T och S har på den där bilden. /M
 2009-01-24    19:36:31   http://www.familjenlinden.se/wp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback