Dags för uppdatering

 2009-01-03   20:50:28

Åkte ju som sagt var hem fredag förra veckan :) Kan ju dra allt som hänt sen dess..

Fredagen: Jobbade sen tok stressa till bussen.. Väl hemma i Kilafors hämta min kära far mig vid Nyboms sen begav vi oss hem till frivyvägen. Mamma, Bettan och hennes busfrön var där och sa hej till mig. Var där typ en timme sen begav jag mig till Emma för att hämta lägenhets nyckel eftersom lillebror varit så smart och inte lämnat den kvar hemma utan hade den med sig till Julia. Tur att jag hade varit snäll och lånat ut förrådet till Emma o Fredrik :p
Sen blev det hem till lägenheten för att lägga sig i soffan och mysa med film och pizza :)

Lördagen: Drog till Bollnäs med lillebror vid tio tiden för att lämna in min mobil för typ hundrade gången :S Sen blev det en sväng på stan och jag införskaffade mig en ny jacka och ett par leggings :p
Sen blev det hem till mamma och pappa och pussa på Elton :D Jag lillesyster tog sen en promenad till Kroppsvårdsgården för att steka lite fläsk i solariet :p
Väl hemma hos mamma och pappa stod Emma och Fredrik klara för att åka med Elin till Bollnäs och käka på max. Jag var ju inte sen med att hänga på :p
Käkade sen åkte jag med Mamma, Pappa och Robin (som hade kommit strax efter oss) hem. Typ stressade in i duschen och fixade iordning mig lite, sen bar det iväg hem till Ullström.
Han och jag spelade lite mario cart på wii innan dom andra droppa in så vi slapp sitta själv och festa. Vi spelade även GH vilket jag sög rejält på :p Kunde inte alls med att trycka på rätt knappar :s
Blev en hel dricka där, sen kom min kära far och skjutsa upp mig, storebror, Madde och Johan till krogen medans Bettan, Pelle, Elin och Ullström åkte med Hanna dit.
Krogen blev en snabb historia för mej den här gången. Vid tolv hade jag fått i mig några för mycket och allt bara snurra så jag ringde min kära far som hämta mig. Tack så underbart mycket för det, du är bäst!

Söndagen: Vaknade och mådde skit så jag somna om igen men vakna vid tolv typ. Tog mig til soffan där jag glodde på film :p Johan kika förbi en sväng och kika film med mig innan jag tvingade han att skjutsa mig till mamma och pappa :p
Sen på kvällen blev det en sväng till Bollnäs med lillebror och Johan.

Måndagen: Åkte med Pappa, Mamma och Lillebror till Bollnäs för att försöka fixa så dom hävde köpet på min mobil. Vilket dom gjorde efter en hel del disskuterande :p Var även och lämna in mina glasögon på lagning :/
Sen spenderades resterande av dagen hemma hos mamma och pappa.
Var ut och åkte med dom en sväng för att testa gps:n dom köpt :p
Hann bara typ sen var det dags för att skjutsa lillebror till Sanna för dom skulle baka lussebullar :)
Var även ut till Pelle och Johan och kika på vad dom lyckats göra med traktorn :p haha.. säg bara det var blött kallt och kladdigt där dom var :s

Tisdagen: Var ut till Åsveden och pussade på mina två små bebisar :D Eller ja det blev mest pussa på Rossie och Atlas för Svante sprang bara runt och var kåt :p haha
Sen blev det Bollnäs igen, för att hämta ut mina glasögon men dom var såklart inte klara. Sen blev det lite handling sen hemgång. Hann väl typ bara hem sen var det dags för att åka till bussen som skulle ta mig till Sthlm igen.

Onsdag: Klev upp fem för att börja jobba sju :/ jobbade till typ halv fem så var hemma vid typ sex. Kikade film med Kjelle och Totte och somnade som vanligt på soffan :p haha.. Vakna vid nio sen var ja vaken till typ halv elva då jag somna på soffan igen :p Vaknade typ några minuter över tolv av att Totte, Sonja och Kjelle gick ut på balkongen och det börja smälla som fan :p Höll mig vaken typ tjugo min sen däcka jag i sängen men hann inte mer en somna så blev jag väckt av att dom stod utanför mitt fönster och smällde en massa :s

Torsdag: Vaknade 06,20 vilket är en timme försent. Så jag hade inte chans i världen att kunna ta pendeln och hinna till jobbet, så jag tvingade upp Totte så han fick skjutsa mig och jag hann i tid :D Tack så mycket för det!
Jobbade till fyra sen blev det hem och ligga på soffan hela kvällen :p

Fredag: Började sju och slutade fyra, som vanligt med andra ord. Åkte typ bara hem och åt sen gick jag och la mig tidigt..

Lördag: Jobbat idag med :/ Blev mat typ direkt jag kom hem :) Sen har jag Totte och Kjelle spelat lite plum ikväll :) jag förlora som vanligt :p hahaha..


Och för att göra klart för er som inte vet, Totte är min farbror, Sonja är hans fru och kjelle,peter och roger är deras barn :)
Fick förklara när jag var hem vilka dom var så nu vet ni andra också så nu slipper ni fundera mer på det.


Oj har ju blivit en hel novell det hära :P Men då har ni lite att läsa iaf :)

Näe nu ska jag göra kväller så jag orkar upp imorrn.


Kommentarer
Linnéa
JASSÅ? :O Haft en skön jul och nyår då? :)
 2009-01-04    20:47:33 
Bettan
Det är bra att du är hemma snart igen, kan beöva ha tillbaka barnvakten våran =)

 2009-01-04    22:48:44 
Bettan
Det är bra att du är hemma snart igen, kan behöva ha tillbaka barnvakten våran =)
 2009-01-04    22:50:09 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback