Torsdag

 2008-12-18   22:26:44

Jobbade till två igår sen blev det hem till soffan :p Somnade som vanligt :p och när jag vaknade och gick till sängen för att fortsätta sova var det omöjligt.. så jag han sova 2½timme på soffan sen en timme i sängen innan det var dax att kliva upp för att gå till jobbet igen :/

Idag blev det lång dag, kom inte från jobbet förns halv fem. Begav mig in till centralen för att möta upp Erika som äntligen kommit ner till mig :D Vi begav oss ut till Fruängen för hon skulle kika på ett rum där och när det var klart åkte vi in till city för att käka på donken :p
Hämtade upp Erikas väskor sen fick jag visa henne vart hon ska gå när hon ska med pendel :p
Åkte ut till jakan där gick Erika vidare för att träffa sin mammas kompis som hon ska bo hos. Jag fick äntligen sätta mej på bussen hem :) Var riktigt slut för jag har stressat som en tok idag känns det som. Skönt när man kom iaf har bara suttit framför tv'n o slappat hela kvällen :D

Näe nu ska jag gå och rosta några mackor och ta ett glas trocadero sen är det sängen som gäller för nu är jag aptrött..


God natt


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback