Söndag

 2008-12-14   21:17:49
okej gjorde nog dom flesta lite chokad igår genom att tala om ja klivit upp sju två dagar i rad fast jag var ledig..
och för att inte göra er besvikna i eran tro om mig kan ju medela att jag försov mig imorse :S
men det gick bra att jobba ändå :) hamna inte så mkt efter för hade visst blivit lite fel i planering så vi hade någon kund som vi egentligen bara är en på men som hade fått att vi skulle dit två idag så jag slapp ta dom så då kom jag ikapp allt :D

annars har det inte hänt mkt idag.. vart ute och gått en timme nu ikväll iaf :D behövdes verkligen..
pratade förresten med go ungen idag, så nu har ja talat om för han att det finns en stor leksaksaffär här så han måste ta med sig mamma,pappa o nattis och komma och titta på den :p

näe nu ska jag upp och sova så jag orkar upp imorrn, Totte tyckte tydligen de han med för han ropa prec på mig :p







om vi bara hade sagt allt för länge sen och inte nu.
allt hade nog blivit mycket bättre då.
vi hade sluppit alla missförstånd som varit mellan oss.
men tyvär blir det så fel ibland för att man inte pratar.
men nu vet du vad jag tycker och tänker iaf..
hoppas jag inte ställde till det för mycket bara.
<3


Kommentarer
Emilie Eriksson
Hej! Du har blivit utmanad i min blogg:)
 2008-12-15    10:52:34   http://emilieerikssons.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback