Söndag

 2008-12-21   19:56:50

Happ så var den här helgen slut och nu är det bara tre dagar kvar till julafton.. känns inte alls som om de är jul nu :/ har varit typiskt höst väder sen jag kom ner hit, regn och åter regn.. fast idag sken solen iaf :)
Jobbar hela den här veckan, eller ja tills på lördag iaf sen blir det hemgång :D Ska bli skönt att komma hem en sväng och få busa lite med små ungarna :)
På julafton blir det troligtvis jobba kväll chefen ringde idag o undra om inte ja kunde göra det för ingen annan ville de :/ så det blir väll göra en bra deal så kan ja görat :P haha näe men det blir nog kväll julafton och morgon juldan :S men det ska nog funka eftersom det bara gäller en gång..

Näe nu ska jag gå upp och svulla i mig chips och dipp sen sova :p

God natt


Kommentarer
Maggan
GOD-JUL på dej! Atlas och jag ska grädda köttbullar och griljera skinka ikväll....Vi får ha vår uppesittarkväll dan före dan för oss själva!
 2008-12-23    16:56:46 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback