Lördag

 2008-12-13   20:16:29
Igår blev det slappa på soffan typ hela dagen :p
Typ enda vettiga jag gjorde var att jag följde med Totte och Sonja till Bromma och handla på city gross när Sonja sluta :p
Sen laga jag i ordning lite stuvade makaroner och korv :)  Blev även en liten promenad på kvällen.. Vilken händelserik dag va :p haha.. näe men faktiskt skönt att inte göra nå när man jobbar typ hela dagarna annars..

Idag blev det ner till outlet och Ikea en sväng med Sonja.. Jag kikade mest på vad jag kan köpa för julklappar sen när lönen infinner sig på kontot.. Totte kom och hämta oss för Sonja hade köpt två plastbackar som vi inte orka bära dom tio min vi hade att gå hem :p Blev en sväng till Viksjö och sa hej till Roger.. Sen blev shoppa mat..
Väl hemma la jag mig och kika lite tv innan jag och Sonja satte igång med maten..
och nu sitter jag bara här o drygar.. tänkte spela lite yatzy innan jag ska upp o vara social innan jag måste sova..

Och för att chocka dom som känner mig väl kan ju medela att jag vaknat fem och klivit upp sju fast jag vart ledig i två dagar :p

Tänkte försöka ladda upp två bilder som jag sa förut, dom när jag och Lukas färga håret :)
 
    
Jag vet vi är skit snygga :D

Kommentarer
Bettan
Natalie skrek IDA! när hon såg bilden på dig. Ska hälsa från Lukas att han saknar dig... Går det bra att jobba och så då?
 2008-12-14    09:52:52 
Broder
Miss you sis! Hoppas du har det bra i fjollträsk. Kram
 2008-12-14    12:58:32   http://www.familjenlinden.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback