Julbord

 2008-12-20   19:54:51
Igår blev det bara lugnt typ hela dagen.. Vaknade sju och käka lite frukost sen blev det bada lite :) Sen intog jag ryggläge i soffan :p eller jag var ut och gick en promenad först..
Sen vid två åkte jag o hämta Erika vid station och skjutsa hem henne..

Sen klockan fem skulle jag infinna mig i Finntorp för det var personal möte.. När det var klart begav vi oss allihopa in till city och Karlsson & co för att äta julbord :) Väldigt trevligt och bra mat :)
Var kvar ttill strax efter tio innan jag tyckte det var dax att åka hem..
Somna typ halv ett sen var det bara hoppa ur sängen klockan fem för att åka iväg o jobba :s
Men har gått hyfsat idag iaf :)

Just ja, jag skulle vara duktig att tvätta igår men när tvätten var klar fick ja inte upp luckan :/ och inte heller Totte eller Sonja fick upp den.. Så idag hade dom undersökt den och pumpen(?) var trasig, så dom har införskaffat en ny tvättmaskin nu :S

näe nu väntar sängen ska upp fem imorrn igen :/

Go' natt

Kommentarer
emma
sikken tur du har som får komma iväg på julbord igen då :-)

Ja de har varit jobbigt nu för lillkillen en vecka :-( Men nu när han äter penicillin så har han blivit piggare, men de syns på honom att han varit dålig. Ögonen är inte riktigt lika full i liv som dom brukar! Blek åså.. men de blir nog ändring på de nu me all julmat å stoj :-)

kram!
 2008-12-20    20:29:04   http://hansson-linden.se/WP
emma
Nej de har dom inte! Men långa tunikor funkar ju bra ändå över magen :-)

 2008-12-21    19:26:37   http://hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback