Julafton

 2008-12-24   13:48:58
Happ tydligen julafton idag, ingen julkänsla alls har man.. Har varit grönt på gräsmattorna enda tills nu.. Det flyger lite vitt i luften nu iaf :) Inte hänt mkt idag, vaknade strax före sju och tog mig till så långt som till soffan för att kika film med Totte.. Blev lite frukost sen dusch, sen hamna jag på soffan igen med Totte och Kjelle :p
Dom två drog iväg för typ en timme sen för att köra ut lite bud åt Roger, så jag har hängt tvätt och laddat en maskin med disk :p Näe nu ska jag läsa lite bloggar och spela lite innan det är dags för mej att dra till jobbet...


God jul

Kommentarer
emma
God Jul på dig me syster! vi ses om någon dag :-)
 2008-12-24    20:29:06   http://hansson-linden.se/WP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback