Helgen

 2008-08-25   23:30:55
Fredag: Vaknade med att jag hade lite ont i ryggen o tänkte att jag hade sovit knepigt o tänkte inte så mkt mer på vad som hade hänt... På kvällen blev det strömmingsleken med lillebror och Linnéa... Träffade Elin, Annki, Johanna och Emma tvingade dom att åkte lite karusell med mej :P kändes ganska rejält i ryggen och tyckte det var bäst att åka hem för ja börja ledsna på att vara där.. Vi åkte över Bollnäs hem för att se om det var nå folk i farten där.. Höll på att bli tokig på min rygg så jag ringde rådgivningen på väg hem.. Släppte av Linnéa och till slut kom ja fram till rådgivningen.. Dom tyckte jag skulle åka in till akuten för att kolla upp vad som var fel.. Sagt och gjort åkte och dumpa lillebror och bytte bil sen bar det av upp till Bollnäs igen.. Ringde och pratade med Erika så hon följde med mig in så jag skulle få lite sällskap.. Blev kvar i två timmar fick lite smärtstillande som inte hjälpte ett skit...
Åkte hem till Erika för att sova.

Lördag: Lyckades sova typ en timme sen bar det iväg tillbaka till akuten för att göra en lungröntgen.. Den visade inte ett skit och läkarn trodde jag hade åkt på muskelimflamation.. :S
åkte hem till mamma och pappa och somnade på soffan :P sen blev det hem och försöka sova lite skulle köra tidningar med pappa på natten..

Söndag: Blev det till att bara ta det lungt gjorde inte alls så mycket.. Åkte med mamma och pappa till Bollnäs en sväng och käka på Max med dom och Emma, Fredrik och Elton..
Sen hjälpte jag mamma att stryka lite kläder :P sen blev det hem och sängen :)

Idag: Var upp till Bollnäs och lekte lite med Erika. Efter det blev det den dagliga turen till mamma och pappa för att äta :P Sen drog jag iväg till Åsveden och hämta min ena bebis :D Jag och Svante åkte upp till Bollnäs och tog en promenad med Tessan, Erika och Flisan. Hämtade Fredrik från jobbet vid nio sen släppte han av oss hos mamma och pappa så vi fick hämta lite saker..
Har även hunnit med en liten promenad med Bumbe och fått Svante ren duschad.. Så nu ligger han ihop kurad bredvid mig i sängen o myser. Luktar gott och är ren med för den delen :P haha.. Så mysig min lilla go kille :)

Näe kika lite sex and the city nu o försöka sova lite...

Kommentarer
Mamma
Tack för hjälpen, guld värt.
 2008-08-27    07:50:24 
Elin
Mår fortfarande illa efter den där karusellfärden, haha....
 2008-09-04    13:25:47   http://elinbroden.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback